menuordersearch
sepanjexport.com

خشکبار

یکشنبه دوم مهر ۹۶
(0)
(0)
خشکبار

خشکبار لازم دارید ؟؟!

کلیک کنید :https://sepanjexport.com/خشکبار

خشکبار

تقریبا می‌توان گفت که همه محصولات خشکباری برای بدن سودمند هستند اما خشکبارهائیکه بیشترین تاثیر را دارند, ۸ نوع می‌باشند
1- توت خشک:

توت خشک، توت سفیدی است که آن را خشک کردهاند. این ماده غذایی ویتامینی ندارد ولی منبع ارزشمند قند است. به طوری که سهم بیشتر قند موجود در آن فروکتوز است که برای جذب به انسولین نیاز ندارد بنابراین توت خشک برای دیابتیها که همیشه با کمبود انسولین روبرو هستند، مناسب است. ۶۰ کیلوکالری(یکچهارم لیوان)
۲. برگه زردآلو:

برگه زردآلو از منابع بتاکاروتن محسوب میشود، ترکیبی که خاصیت آنتیاکسیدانی قوی دارد و به غیرفعال شدن رادیکالهای آزاد کمک میکند. نکته دیگر پتاسیم فراوانی است که در این ماده غذایی یافت میشود به طوری که با خوردن ۱۰۰ گرم از آن ۱۳۸۰ میلیگرم پتاسیم دریافت خواهد شد. ۶۰ کیلوکالری(۵عدد)
۳. پسته:

پسته سرشار از آهن است و با مصرف ۱۰۰ گرم از آن، ۳ میلیگرم آهن به بدن میرسد و میتواند تاحدودی کمبودهای احتمالی گیاهخواران و کسانی که به هر دلیلی منابع حیوانی آهن را مصرف نمیکنند، تامین کند. بعد از بادام، پسته بیشترین مقدار کلسیم را دارد و برای تامین این ماده معدنی به شما توصیه میکنیم مقدار مشخصی از این مغز را نیز میل کنید. ۴۵ کیلوکالری(۸عدد)
۴. کشمش:

کشمش همان انگور خشکشده است که میتوان آن را منبع پتاسیم دانست و با خوردن ۱۰۰ گرم از آن ۱۰۰۰ میلیگرم پتاسیم به بدن میرسد، بنابراین بهتر است فشارخونیها آن را در رژیم غذاییشان بگنجانند تا به تنظیم فشارخون خود کمک کنند. فراموش نکنید قند این ماده غذایی در ۱۰۰ گرم کشمش، ۳۴ گرم گلوکز و ۳۴ گرم فروکتوز است. ۶۰ کیلوکالری(۲ قاشق غذا خوری) ۴۵ کیلوکالری(۲ عدد)
۵. گردو:

گردو مس زیادی دارد و مطالعهها نشان دادهاند با خوردن ۱۰۰ گرم از این مغز، بدن ۱ میلیگرم از این ماده معدنی (بیش از نیاز روزانه خانمها) دریافت میکند. گردو سرشار از اسید فولیک است بنابراین خانمهای باردار که بیش از هر گروه دیگری به این ویتامین نیاز دارند، بهتر است که آن را در برنامه غذایی خود بگنجانند.
۶. انجیر خشک:

انجیر خشک از چند جنبه اهمیت دارد؛ اول اینکه با خوردن ۱۰۰ گرم از آن ۵ میلیگرم آهن دریافت میشود، دوم کلسیم زیادی دارد (۲۵۰ میلیگرم در هر ۱۰۰ گرم) و سوم اینکه ۸۹۰ میلیگرم پتاسیم با مصرفش دریافت میشود، بنابراین افرادی که کم خونی دارند، احتمال بروز پوکی استخوان در آنها بالاست و از فشار خون رنج میبرند، بهتر است انجیر خشک بخورند. ۶۰ کیلوکالری(۵عدد)
7-بادام:

کلسیم این مغز در مقایسه با بقیه مغزهای آجیل کلسیم و ویتامین E بیشتری دارد و با خوردن ۱۰۰ گرم از آن، بدن ۲۴۰ میلیگرم کلسیم و ۲۴ میلیگرم ویتامین E دریافت میکند بنابراین اگر لبنیات کمتر میخورید و به سلامت پوست و مویتان اهمیت میدهید، بهتر است بادام را در رژیم غذاییتان بگنجانید. ۴۵ کیلوکالری(۶عدد)
8- فندق:

می‌توان فندق را منبع مناسب روی و آهن دانست زیرا مصرف ۱۰۰ گرم از آن میتواند ۶ میلیگرم روی و ۶ میلیگرم آهن مورد نیاز بدن را تامین کند. بنابراین کسانی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است و به دفعات سرما میخورند و به عفونت مبتلا میشوند، بهتر است فندق را در برنامه غذایی روزانهشان داشته باشند. ۴۵ کیلوکالری(۷عدد)

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
logo-samandehi
اگرقصد خرید دارید ثبت نام کنید به منظور خرید کالای مورد نیاز، ابتدادر سایت ثبت نام و حساب کاربری را ایجاد ووارد صفحه اختصاصی خود شوید. نحوه خرید ازفروشگاه به منظور خرید کالای مورد نیاز، وارد صفحه اختصاصی خود شوید.از منوی فروشگاه ویا با استفاده از جستجوی پیشرفته، نام محصول مورد نظر خود را انتخاب یا در قسمت جستجو درج نموده و در نـــهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" کالای در خواستی را به لیست خریدهای خود اضافه و مراحل بعدی را انجام دهید چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولــــویت ارسال می‌گردند (به علت عدم وجود نمایندگی در سایر استان ها و شهرستان ها پرداخت در محل فقط مخصوص شهر تهران بوده و مشمول سایر استانها و شهرستان ها نمی‌شود ) رهگیری سفارشات بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیــــستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت شـرکت و وارد کردن کد حساب کاربری از وضعیت سفارش خـود مطلع شوید فروشگاه برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی ابتدا باید از اعتبار، صحت و سقم فروشگاه اطلاع و آگاهی یابید که برای این منظور می‌توان پروانه کسب وکار، نماد ( اخذ شده از مرکز تجارت الکترونیک مرکز ) را نام برد که گزینه خوبی است با کلیک بر روی آرم نماد اعتماد الکترونیک ( دقت کنید آرم نماد اعتماد و پروانه کسب وکار قابل کلیک باشد ) و یا مجوز کسب و کار می‌توانید مشخصات فروشگاه و صاحب آن را مطالعه نمایید. ثبت سفارش خرید عمده خرید کالا با وزنهای بالا تر از یک کیلو (از یک کیلو تا ....... ) با توجه به مقدار و حجم خرید از لحاظ مالی و با عنایت به توان درخواست کننده کالا، از طریق ثبت سفارش صورت خواهد گرفت. لذا مشتریان گرامی که قصد خرید اقلام با وزن های بالا را دارند می‌توانند کالای مورد نیاز خودرا ثبت سفارش نمایند تا در اسرع وقت کارشناسان ما پس از بررسی بهترین راه کاررا برای خرید کالای مورد نیاز مشتریان عزیز و گرامی ارائه دهند گیاهان آپارتمانی کاهنده آلودگی هوا خواص و مضرات مواد غذایی فیلم های آموزشی را در آپارات ببینید
دفتر مرکزی: خیابان خیام جنوبی - اول خیابان مختاری شرقی - کوی شهید جعفر حاج واحـــــدی - کوی شــــهید پــاک آئین - پــــــلاک 32 - کد پستی 1198936181
فکس : 02155630771 تلفن ثابت : 02155615236 - 02155616408
تلفن های همراه
09226981181-09100624984
09121244432(واتساب)- 09029080746
ایمیل : info@sepanjexport.com



pinterestigappinteresttelegraminstagramfacebookwhatsupsoroshaparat
پاسخ از طریق واتساب و تلگرام
در صورت نصب واتساب وتلگرام ازطریق کامپیوترودرغیراین صورت باتلفن همراه ارتباط داشته باشید
سلامتی شما و خانواده محترمتان را از خداوند متعال خواستاریم 24 ساعت آنلاین پیام خودرا ارسال نمایید
کارشناس
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟
کارشناس
پشتیبانی تلگرام
چطور میتونم کمکتون کنم؟