menuordersearch
sepanjexport.com

آرایشی و بهداشتی و روغن های دارویی گیاهی

پنج شنبه بیست و هشتم فروردین ۹۹
(0)
(0)
آرایشی و بهداشتی و روغن های دارویی گیاهی

                          با موادآرایشی و بهداشتی و روغن گیاهان دارویی آشنا و خرید نمایید ( کلیک نمایید )

     

      https://sepanjexport.com/آرایشی-و-بهداشتی(کلیک نمایید )

 

ttp://sepanjexport.com/روغن-های-دارویی-گیاهی(کلیک نمایید )

 

محصولات روغن های گیاهی ما عمدا از شرکتها ی باریج، نورهان، ورهان ،نوشاد، ویمان، ویکو، طراوات وشرکتهای معتبر داخلی است

محصولات آرایشی و بهداشتی ما فقط به صورت پکیچ گیاه دارویی عرضه می‌شود و ساخت آن در منزل به عهده مشتری به هر طریق دلخواه خواهد بود

 

مواد آرایشی و بهداشتی

ظهور آرایش از مصر باستان بوده است و‌ آنها از گیاهان و مواد معدنی به عنوان لوازم آرایش استفاده می‌کردند و رایج ترین مواد استفاده شده در این لوازم بادام، مس، خاکستر و سرب بوده است.

آن ها همچنین از روغن ها برای جلوگیری از آفتاب سوختگی پوست استفاده می‌کردند و کمی بعد از آن مردم چین و ژاپن از پودر برنج برای آرایش کردن استفاده کردند و همچنین از رنگ حنا به عنوان رنگ مو و رنگ ناخن ها استفاده کردند. در واقع ناخن های رنگ شده برای‌ آنها به نوعی سطح بالای اجتماعی را نشان می‌داد.

تمايل افراط گونه برخي با نوان در استفاده از لوازم آرايشي و بهداشتي باعث شده است ايران در رده دوم مصرف کننده اين محصولات در خاورميانه قرار گيرد.

از سوي ديگر هر چه اين ميزان مصرف افزايش بيشتري داشته باشد روند مشکلات و بيماريهاي متعدد پوستي، چشمي و عفوني بالاتر ميرود.

به طور کلي لوازم آرايشي و بهداشتي از چه ترکيباتي ساخته شده است؟
لوازم آرايشي داراي ترکيبات شيميايي متعددي است و انواع اين اقلام آرايشي ساخته شده از رنگها، اسانسها،فيلترهاي رنگي و.... است که باعث ميشود پوست صورت تغيير رنگ دهد، همچنين در خوشبوتر کردن، براق شدن و يا مات شدن پوست صورت تأثيرگذار است.

برخي از ترکيبات لوازم آرايشي، طبيعي و يا به صورت مصنوعي است که هر کدام در جايگاه خود مشکلات خاصي را براي پوست صورت ايجاد ميکنند.افلاتوکسينها مواد توليد شده توسط قارچها به شمار ميروند که سمي و خطرناک هستند.

وجود سرب و افلاتوکسينها در ترکيبات آرايشي صدماتي به پوست وارد ميسازد اگر اين دو ماده خطرناک در ترکيبات مواد آرايشي بيش از حد وجود داشته باشد و زنان به طور مداوم و در دفعات متعدد از لوازم آرايش استفاده کنند ممکن است پوستشان تحريک شده و به مشکلات پوستي دچار شوند.وجود اين ماده سمي در مواد آرايشي نامرغوب جذب ميشود.

استفاده بيش از حد از لوازم آرايشي چه مشکلات و بيماريهاي پوستي را ايجاد ميکند؟
برخي بانوان نسبت به يک ماده خاص يا مواد موثر در يک محصول آرايشي حساس هستند، از اين رو در تماس با آن ماده شيميايي پوست صورتشان واکنش نشان ميدهد، اگر مواد آرايشی بيش از 6 ساعت روي پوست صورت بماند علائمي مانند قرمزي، خارش، تورم و تاولهاي زير پوستي ايجاد ميکند.برخي عوارض کوتاه مدت و برخي ديگر بلند مدت هستند که معمولاً در تماس پوست با مواد گياهي يا شيميايي آلوده واکنشهاي پوستي يا عفوني بروز پيدا ميکند.

توصيه مهم اينکه بانوان بهتر است از لوازم آرايشهاي استاندارد که برچسب وزارت بهداشت دارد و مورد تاييد آزمايشگاههاي وزارت بهداشت است استفاده کنند، زيرا اکثر لوازم آرايشهايي که وارداتي هستند از ترکيبات موادي چون سرب،مايع پرده جنيني،هورمونهاي پروژسترون و استروژن تشکيل شدهاند که در ابتدا نشاط و شادابي موقتي به پوست صورت ميدهند اما در درازمدت مشکلات را تشديد ميکند.

با چه شيوهاي ميتوان متوجه شد پوست صورت به مواد شيميايي حساسيت دارد؟
يکي از شايعترين مشکلات ايجاد حساسيتهاي پوستي است برخي اوقات به بانوانی که آلرژي بالايي دارند توصيه ميشود قبل از مصرف لوازم آرايش آن را تست کنند.

در اين روش قسمتي از ماده آرايشي را روي بازوي خود امتحان کرده و چون پوست بازو مانند پوست صورت حساس و نازک است و از لحاظ بافتي شبيه به هم هستند اگر ظرف مدت 48 تا 72 ساعت واکنش نشان داد مشخص خواهد شد که پوست صورت شان در تماس با مواد آرايشي ممکن است دچار التهاب و واکنش پوستي شود.

کداميک از اجزاي صورت در تماس با لوازم آرايش و استفاده بيش از حد آسيب بيشتري ميبيند؟
چشم يکي از حساسترين اجزاي صورت به شمار ميرود بنابراین قبل از انتخاب به نوشتههای روی لوازم آرایشی باید توجه کرد. اغلب زناني که پوست چرب دارند اگر از لوازم آرايشي که حاوي روغن زياد است استفاده کنند چون پوست چرب مستعد جوش زدن است از اين رو آکنه و جوشهاي زير پوستي را تشديد ميکند.

استفاده زياد از کرمهاي آرايشي دهانه غدد چربي پوست را ميبندد و جوشهاي زير پوستي،واکنشهاي پوستي و حساسيت را ايجاد ميکند و به مرور زمان لکهاي تيره رنگي روي پوست گونه بروز پيدا ميکند همچنين تورم پلک، ريزش اشک و سوزش در چشم را به وجود ميآورد.

در رنگ بندي يا تعيين انواع پوست، کدام رنگ از پوست حساستر هستند؟
انواع پوستها در گروهبندي به شش دسته تقسيم بندي ميشوند اما به طور کلي سه گروه از پوستها بيشتر در معرض آسيب هستند.پوستهاي روشن در معرض نور مستقيم خورشيد دچار کک و مک ميشوند و بيشتر از خود واکنش پوستي يا التهابي نشان ميدهند.زناني که پوستهاي تيره دارند اگر در نواحي از پوست شان در اثر مواد آرايشي لک ايجاد شود ديرتر به درمان پاسخ ميدهند.

بهترين روش براي پاک کردن آرايش از روي پوست صورت چيست؟
استفاده از محلولهاي شستوشوي آرايش بايد مطابق با نوع پوست صورت خريداري شود.بهتر است براي پوستهاي خشک از لوسيون شستوشو دهنده،صابون مخصوص يا ژل شستوشو استفاده شود همچنين محلولها و تونيکهاي شستوشو يا صابونهاي گليسيرينه يا کرم دار آسيب کمتري به پوست وارد ميکنند از اين رو بهترين گزينه براي پاک کردن آرايش صورت هستند.

برخي زنان براي پاک کردن آرايش صورت از دستمال يا پنبه استفاده ميکنند که اين روش به دليل ايجاد اصطکاک ميان پوست صورت و پنبه يا دستمال پوست را ضخيم و در دراز مدت چين و چروک ايجاد ميکند.اگر استفاده از لوازم آرايش درست و در حد اعتدال باشد پيري زودرس ايجاد نخواهد شد همچنين زنان ميتوانند از کرمهاي ضد آفتاب رنگي به جاي کرم پودر استفاده کنند.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
logo-samandehi
اگرقصد خرید دارید ثبت نام کنید به منظور خرید کالای مورد نیاز، ابتدادر سایت ثبت نام و حساب کاربری را ایجاد ووارد صفحه اختصاصی خود شوید. نحوه خرید ازفروشگاه به منظور خرید کالای مورد نیاز، وارد صفحه اختصاصی خود شوید.از منوی فروشگاه ویا با استفاده از جستجوی پیشرفته، نام محصول مورد نظر خود را انتخاب یا در قسمت جستجو درج نموده و در نـــهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" کالای در خواستی را به لیست خریدهای خود اضافه و مراحل بعدی را انجام دهید چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولــــویت ارسال می‌گردند (به علت عدم وجود نمایندگی در سایر استان ها و شهرستان ها پرداخت در محل فقط مخصوص شهر تهران بوده و مشمول سایر استانها و شهرستان ها نمی‌شود ) رهگیری سفارشات بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیــــستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت شـرکت و وارد کردن کد حساب کاربری از وضعیت سفارش خـود مطلع شوید فروشگاه برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی ابتدا باید از اعتبار، صحت و سقم فروشگاه اطلاع و آگاهی یابید که برای این منظور می‌توان پروانه کسب وکار، نماد ( اخذ شده از مرکز تجارت الکترونیک مرکز ) را نام برد که گزینه خوبی است با کلیک بر روی آرم نماد اعتماد الکترونیک ( دقت کنید آرم نماد اعتماد و پروانه کسب وکار قابل کلیک باشد ) و یا مجوز کسب و کار می‌توانید مشخصات فروشگاه و صاحب آن را مطالعه نمایید. ثبت سفارش خرید عمده خرید کالا با وزنهای بالا تر از یک کیلو (از یک کیلو تا ....... ) با توجه به مقدار و حجم خرید از لحاظ مالی و با عنایت به توان درخواست کننده کالا، از طریق ثبت سفارش صورت خواهد گرفت. لذا مشتریان گرامی که قصد خرید اقلام با وزن های بالا را دارند می‌توانند کالای مورد نیاز خودرا ثبت سفارش نمایند تا در اسرع وقت کارشناسان ما پس از بررسی بهترین راه کاررا برای خرید کالای مورد نیاز مشتریان عزیز و گرامی ارائه دهند گیاهان آپارتمانی کاهنده آلودگی هوا خواص و مضرات مواد غذایی فیلم های آموزشی را در آپارات ببینید
دفتر مرکزی: خیابان خیام جنوبی - اول خیابان مختاری شرقی - کوی شهید جعفر حاج واحـــــدی - کوی شــــهید پــاک آئین - پــــــلاک 32 - کد پستی 1198936181
فکس : 02155630771 تلفن ثابت : 02155615236 - 02155616408
تلفن های همراه
09226981181-09100624984
09121244432(واتساب)- 09029080746
ایمیل : info@sepanjexport.com



pinterestigappinteresttelegraminstagramfacebookwhatsupsoroshaparat
پاسخ از طریق واتساب و تلگرام
در صورت نصب واتساب وتلگرام ازطریق کامپیوترودرغیراین صورت باتلفن همراه ارتباط داشته باشید
سلامتی شما و خانواده محترمتان را از خداوند متعال خواستاریم 24 ساعت آنلاین پیام خودرا ارسال نمایید
کارشناس
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟
کارشناس
پشتیبانی تلگرام
چطور میتونم کمکتون کنم؟